Nowe Technologie

Grupa TP zadowolona z nju.mobile

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2013 10:00
Grupa TP postrzega swoją nisko kosztową markę jako dobre narzędzie w rywalizacji z konkurencją. Marka zadebiutowała na rynku pod koniec kwietnia 2013.
Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej
Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej

Ma być alternatywą przede wszystkim dla Play, czwartego operatora, który dotąd na rynku postrzegany był jako najtańszy operator.  

Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami.

 – Pojawiła się alternatywa dla klientów, którzy szukają tanich rozwiązań – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. – To oferta dla ludzi, którzy szukają najniższych cen, są ludźmi młodymi, nie mają jeszcze własnego mieszkania, internetu stacjonarnego czy telewizji, w związku z czym chcą tylko najtańsze komórki.

Zarząd Grupy TP ma nadzieję, że nowa oferta skusi abonentów, związanych dotychczas z innymi sieciami.

– Dotąd percepcję taniego operatora miał czwarty operator – mówi Witucki.

Czwarty, czyli P4, właściciel sieci Play. Władze TP nie ukrywają, że to właśnie Play ma najbardziej odczuć obecność nowej marki na rynku, a oferta nju.mobile przekonać do siebie klientów, związanych dzisiaj z tą firmą. Na razie nie wiadomo oficjalnie, ile osób zdecydowało się skorzystać z usług nowej sieci.

 Myślę, że konkretne liczby będziemy podawali dopiero razem z wynikami II kwartału – zaznacza prezes TP, dodając, że jest zadowolony z debiutu. – Przede wszystkim jestem zadowolony z tego, że ta oferta się pojawiła i że pojawiła się natychmiast w sklepach, a nie najpierw na portalach czy w gazetach – mówi Witucki, tłumacząc, że uniemożliwiło to skopiowanie oferty. – Minęły już dwa tygodnie i nie ma kopii oferty nju.mobile na rynku.

NJU.mobile to oferta zarówno na kartę jak i na abonament. Pierwsza rozliczana jest w oparciu o cennik, a w ramach oferty abonamentowej można dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci już za 29 złotych

 



autor: Materiał prasowy

Czytaj także

Zwolnienia grupowe wśród pracowników dawnej TP

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2013 13:42
Związkowcy walczą o utrzymanie miejsc pracy wśród pracowników dawnej Telekomunikacji Polskiej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Orange Polska kupił Datacom System

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2013 17:55
Jak poinformował w dniu 18 marca 2013 prezes Zarządu Orange Polska Maciej Witucki, Orange Polska powiększa się o kolejną spółkę - Datacom System. Przejęcie tego podmiotu wzmocni należącą do Orange Polska firmę Integrated Solutions, której częścią stanie się Datacom.
rozwiń zwiń