W czwartym kwartale 2013 sprzedaż tabletów Kruger&Matz wzrosła trzykrotnie w stosunku do Q1.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z popularności produktów Kruger&Matz w roku 2013 i wierzymy, że w tym roku sprzedaż tabletów będzie jeszcze lepsza. W wyniku poszerzenia oferty smartfonów i tabletów, a także rozszerzenia eksportu na nowe rynki, chcielibyśmy sprzedać ok. 150 tys. produktów w tych kategoriach. Kruger&Matz po sukcesie w Rumunii i krajach Europy Środkowo-Wschodniej w 2014 r. planuje rozszerzyć sieć sprzedaży o rynek holenderski, niemiecki i belgijski – podkreśla Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Kruger&Matz, marka specjalizująca się w produkcji eleganckich urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio prężnie rozwija swoją ofertę w segmencie tabletów. Pierwsze tablety K&M zostały wprowadzone do sprzedaży w 2012 roku, w 2013 r. premierę miało sześć nowości, natomiast w samym pierwszym kwartale 2014r marka planuje wprowadzić pięć nowych modeli. Będą się one różnić wielkością, parametrami, a także będą dostosowane do możliwości finansowych klientów.
Największą popularnością wśród tabletów w poprzednim roku cieszyły się propozycje najbardziej przystępne cenowo. Zaraz po urządzeniach 7 calowych najchętniej wybieranymi przez klientów były tablety z rodziny KM1060 o przekątnej 10,1 cala.
- Taka tendencja powinna się utrzymać także i w tym roku, dlatego planujemy poszerzyć te dwie grupy o nowe modele. Do grona urządzeń o przekątnej 7 cala – tabletu KM0793 dołączy KM0792 i model KM0794GPS. Seria KM1060 to nasz flagowy sprzęt, dlatego poszerzymy ją o modele KM1064 i KM1064G w wersji z wbudowanym modemem 3G oraz bez, a także czterordzeniowym procesorem Rockchip 3188 Cortex A9. Jeżeli chodzi o nowości technologiczne w Kruger&Matz w tym roku, z pewnością możemy się spodziewać tabletów i smartfonów obsługujących transmisję LTE. W drugim kwartale roku 2014 planujemy także debiut na rynku telewizorów – dodaje Michał Leszek.
autor: Materiały prasowe