Unikatowe połączenie, atrakcyjne ceny
Po raz pierwszy w historii krajowego ryku KEP, klienci podpisujący umowę z firmą kurierską otrzymują możliwość zakupu nowoczesnego tabletu lub laptopa za 1 zł wraz z bezpłatnym dostępem do mobilnego Internetu przez cały okres współpracy z firmą kurierską. Dostawcą usług telekomunikacyjnych jest PTK Centertel Sp. z o.o.
- To unikatowa oferta i zupełnie nowe spojrzenie na usługi kurierskie – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka S.A. Dzisiaj klienci oczekują od firmy kurierskiej nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań, faktycznie i efektywnie poprawiających konkurencyjność ich biznesu. Terminowość i bezpieczeństwo dostaw to warunek konieczny, ale dzisiaj już nie wystarczający, aby klient był w pełni usatysfakcjonowany. W praktyce bezpłatny dostęp do wysokiej klasy urządzeń i technologii mobilnych, wyłącznie dzięki współpracy z firmą kurierską, to znacząca przewaga konkurencyjna, szczególnie dla podmiotów e-commerce. W efekcie to znaczące oszczędności, nie tylko pieniędzy, ale i czasu – dodaje Kruszyński.
Fundamentem oferty dla przedsiębiorców są miesięczne abonamenty na wysyłkę paczek, obowiązujące przez cały okres trwania umowy. Klienci mają wybór między dwoma planami taryfowymi: Moja Firma 300 i Moja Firma 650. Miesięczny abonament wynosi 300 lub 650 zł netto i daje możliwość bezpłatnego wysłania odpowiednio 16 i 42 paczek w okresie rozliczeniowym. W przypadku pełnego wykorzystania paczek przysługujących w ramach abonamentu, klienci mogą dalej wysyłać paczki po bardzo atrakcyjnych cenach, które zaczynają się już od 12,50 zł netto. Umowę można podpisać na 12, 24 lub 36 miesięcy.
Platforma obsługi przesyłek i klienta
W ramach oferty przedsiębiorcy otrzymują dostęp do aplikacji on-line - 7 Internet Shipping. To rozwiązanie oferujące jedne z najbardziej rozbudowanych na rynku opcji zarządzania przesyłkami. Dzięki internetowej platformie, klient może wykonać samodzielnie większość czynności związanych z obsługą przesyłek, w tym m.in. organizować cały proces nadania przesyłki, dokonać rozliczeń lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Status wszystkich nadanych przez klienta przesyłek można śledzić w module trackingowym aplikacji, a informacje o przesyłkach udostępniać również klientom.
- Oferowany przez nas moduł wysyłkowy pozwala klientom zachować pełną kontrolę nad całym procesem logistycznym w firmie. Dzięki niemu użytkownicy mogą znacznie przyśpieszyć wysyłkę, a także wyeliminować błędy w adresowaniu paczek. Nam z kolei system pomaga ograniczyć koszty obsługi klienta, przez co możemy zaproponować mu jeszcze bardziej atrakcyjne ceny – zapewnia Marcin Kruszyński.
autor: Mariola Czapkiewicz