W ramach nowej strategii budowania marki Huawei, polski oddział firmy zrealizował pierwszy etap kampanii "Make it Possible", opierający się na działaniach experience marketing. Przez dwa miesiące, w siedmiu największych galeriach handlowych największych miast Polski, w specjalnej Strefie Technologii Mobilnych Huawei prezentowane były najnowsze smartfony, tablety i modemy znajdujące się w ofercie firmy. Odwiedzający Strefę mogli zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi produktami Huawei, w tym urządzeniami obsługującymi ultraszybką sieć LTE. Podczas ostatniego przystanku Roadshow w CH Arkadia w Warszawie po raz pierwszy w Polsce zaprezentowany został najnowszy, flagowy smartfon HUAWEI Ascend P6. Roadshow Huawei organizowany był we współpracy z największymi polskimi operatorami telefonii komórkowej.
- Zależy nam na zwróceniu uwagi najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują nie tylko doskonałych parametrów, ale także bezkompromisowego wzornictwa i najwyższej jakości wykonania – właśnie z myślą o nich powstał HUAWEI Ascend P6, smartfon obok którego nie sposób przejść obojętnie - mówi Dariusz Marnic, Marketing Manager w Huawei Polska. – Zdecydowaliśmy się na formułę roadshow, ponieważ mogliśmy w ten sposób bezpośrednio zaprezentować nasze urządzenia, pokazać w jaki sposób są zaprojektowane i wykonane, a także wysłuchać opinii odwiedzających. Sądząc po zainteresowaniu i frekwencji – był to strzał w dziesiątkę. Ogromny sukces tego projektu zawdzięczamy ścisłej współpracy z naszymi kluczowymi partnerami – operatorami, za co chciałbym im serdecznie podziękować.
- Dla odwiedzających Roadshow przygotowano szereg multimedialnych atrakcji m.in. mobilną grę, której uczestnicy mogli wygrać atrakcyjne nagrody. Wyniki konkursu można było śledzić na stronie www.kosmicznamisja.pl. Ponadto goście stoiska mogli w specjalnej aplikacji odbyć wirtualną podróż w przestrzeń kosmiczną, a powstałe w ten sposób sekwencje wideo zamieścić na swoim profilu na Facebooku. Łącznie stoiska Huawei odwiedziło ponad 26 tysięcy osób, z których ponad 1,5 tysiąca wzięło udział w grze.
- Jednym z elementów kampanii były warsztaty dla młodych blogerów zajmujących się tematyką technologii mobilnych. W siedzibie Huawei w Warszawie odbyły się zajęcia prowadzone przez profesjonalnego operatora, który zaprezentował, w jaki sposób zbudować w domu własne studio i tworzyć efektowne zdjęcia i nagrania wideo.
- Na zakończenie warsztatów uczestnicy odwiedzili ostatni przystanek Roadshow, gdzie mogli jako jedni z pierwszych w Polsce przetestować najsmuklejszy smartfon świata - HUAWEI Ascend P6.
Pokazany po raz pierwszy podczas Roadshow smartfon Huawei Ascend P6 dostępny jest już w przedsprzedaży w sklepach Sferis.pl, a od 10 lipca w Komputronik.pl oraz EURO RTV AGD (euro.com.pl) w cenie 1699 zł. W najbliższych tygodniach trafi do oferty wybranych operatorów.
autor: Jan Petersen/Huawei