Nowe Technologie

Genesys liderem w raporcie Gartnera

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2013 10:21
Firma Genesys weszła po raz dziewiąty do kwadrantu liderów w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure”. Genesys nie tylko utrzymał najwyższą pozycję w zestawieniu, ale wzrosła również jego ocena pod kątem kompleksowości oferowanych rozwiązań, łatwości ich wdrożenia oraz przewidywania trendów rynkowych.
Genesys liderem w raporcie Gartnera

Autorzy najnowszego raportu „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” zauważają, że coraz większy odsetek firm posiadających centra obsługi klienta, woli nabywać większość lub całość niezbędnej infrastruktury z jednego źródła - z uwagi na łatwość wdrożenia, integracji i zarządzania. Dlatego też na pierwszy plan wysuwają się dostawcy dysponujący najszerszym portfolio rozwiązań, które obejmuje produkty własne oraz pochodzące od partnerów i innych dostawców strategicznych.

  • Zdaniem autorów raportu, obserwuje się także ciągły wzrost zainteresowania wdrożeniami opartymi na chmurze, od rozwiązań CCaaS (Contact Center-as-a-Service) aż po dedykowane dla danego klienta rozwiązania hostowane. Jednocześnie, zauważalna jest ewolucja tego typu rozwiązań - od prostego przekierowania rozmów telefonicznych do obsługi uwzględniającej różne kanały komunikacji z klientami oraz zaawansowaną segmentację tych ostatnich.

W raporcie Gartnera szczególnie doceniona została platforma Genesys Customer Engagement, uznawana za najbardziej kompleksową na rynku. Umożliwia ona firmom i instytucjom wdrożenie centrum obsługi klienta dowolnego typu, w tempie odpowiadającym ich potrzebom, zarówno w chmurze, w formie stacjonarnej, jak i w postaci modelu hybrydowego.

 

 


autor: Jan Petersen

Czytaj także

VMware liderem wirtualizacji serwerów x86 (Gartner)

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2013 11:00
Firma Gartner umieściła VMware w kwadrancie liderów w tegorocznym raporcie „Magic Quadrant for x86 Server Virtualization Infrastructure”.
rozwiń zwiń