SMARTO to zintegrowany system łączący w sobie usługi telekomunikacyjne, hostingowe oraz rozwiązania odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych (backup, antywirus), wspierające funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. Pakiet dostarcza skalowalne i elastyczne zaplecze techniczne umożliwiające prowadzenie biznesu w sposób efektywny. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, ofertę rozbudowano o profesjonalną aplikację CRM służącą do zarządzania relacjami z klientami. CRM to usługa dodatkowa przeznaczona dla klientów pakietu podstawowego SMARTO.
Pakiet CRM dostępny jest w trzech wariantach cenowych:
W wersji podstawowej użytkownik otrzymuje możliwość zarządzania relacjami z klientem, integracji z programami pocztowymi, plikami, działaniami pracowników oraz systemowym kalendarzem z harmonogramem zadań. Wersje rozszerzone wzbogacono o dedykowane aplikacje. Pakiet „Basic + Finanse” rozwija CRM o aplikację „Finanse i Magazyn” umożliwiającą prowadzenie pełnej ewidencji faktur, rejestr towarów i usług. Wariant „Basic + Projekty” pozwala w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać projektami realizowanymi przez firmę. Z kolei narzędzie „Basic + Wirtualny Dysk” to centralne repozytorium plików, czyli w pełni funkcjonalny katalog plików online. Zaawansowana wersja CRM SMARTO Professional łączy funkcjonalność pakietu podstawowego oraz wszystkich zaawansowanych usług, które wzbogaciły wersje rozszerzone