Nowe Technologie

Interactive Intelligence w kwadrancie liderów Gartnera

Ostatnia aktualizacja: 16.08.2012 00:00
Interactive Intelligence została umieszczona w kwadrancie liderów raportu Gartnera "2012 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide".
Interactive Intelligence w kwadrancie liderów Gartnera

 

Interactive Intelligence została umieszczona w kwadrancie liderów raportu Gartnera „2012 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”.

 


  • Liderzy raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure to według Gartnera „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych. Mają dobrą pozycję za sprawą bieżącej oferty i istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą nadal dostarczać czołowe produkty. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta. Jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, które cechują się względnie niskim stopniem ryzyka.”

 


  • Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe.  Platforma CIC oparta na protokole SIP zawiera aplikacje dla konsultantów i kierowników centrów kontaktowych, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Może być wdrażana lokalnie lub w modelu chmury.

 

Z pełną treścią raportu Gartnera można zapoznać się pod linkiem:  www.inin.com/MQ.

Zobacz więcej na temat: firma