Nowe Technologie

Usługi analityczne HP dla biznesu

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2012 00:00
Dział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) poinformował o nowych usługach analitycznych Business Process Outsourcing (BPO), które umożliwiają klientom szybsze wykrywanie możliwości wzrostu, zwiększenia efektywności i obniżenia kosztów, a jednocześnie zapewniają zgodność z przepisami ograniczając ryzyko.
Usługi analityczne HP dla biznesu
Foto: Glow Images/East News

 

Interpretacja i przetwarzanie stale rosnących dużych zbiorów danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych jest trudnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw na całym świecie. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych do prezentowania  istotnych, wymiernych danych we właściwym miejscu i właściwym czasie umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, zwiększających przewagę nad konkurencją.

 


  • Nowe usługi analizy danych biznesowych umożliwiają specjalistom HP analizowanie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych  danych z wykorzystaniem najlepszych procedur i metod. Ułatwia to wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji oraz formułowanie zaleceń dla klientów. Uzyskane informacje pozwalają klientom osiągać dodatkowe korzyści biznesowe, między innymi przez szybkie pokazanie nowych możliwości wzrostu, poprawy obsługi klientów i jakości produktów oraz optymalizacji struktury kosztów.

 


  • Usługi HP Business Analytics koncentrują się na praktycznych, codziennych zadaniach analitycznych, które ułatwiają klientom dostrzeganie i rozumienie nowych możliwości. HP blisko współpracuje z klientami przy planowaniu i wykonywaniu analiz, które pozwalają uzyskać aktualny i przydatny do celów praktycznych obraz. Usługi te dają klientom szybszy i lepszy wgląd w funkcjonowanie różnych obszarów, takich jak marketing, sprzedaż, łańcuch dostaw, finanse,i kadry.

 


  • Analitycy HP pomagają klientom w wykonywaniu różnego rodzaju analiz zgodnie z wymaganiami specyficznymi dla danej branży i w określonych ramach czasowych. Usługi HP Business Analytics mogą na przykład ułatwiać firmom zwiększanie lojalności klientów, przekazując potencjalnym i aktualnym klientom odpowiednie przesłania we właściwym czasie i właściwymi kanałami informacyjnymi. Ponadto systemowe podejście do analizy potencjalnego wpływu wysokiego ryzyka może ułatwić klientom uniknięcie ewentualnych strat.



  • Funkcje analizy są integralną częścią usług HP BPO oraz całej oferty usług, oprogramowania i sprzętu. HP oferuje pełne, specyficzne dla konkretnych branż rozwiązania BPO dotyczące kluczowych funkcji, w tym finansów, administracji i zarządzania kontaktami z klientem. Usługi te pomagają zwiększyć wydajność i efektywność przedsiębiorstwom oraz instytucjom z sektora publicznego.

Zobacz więcej na temat: finanse firma
Czytaj także

Wydajniej z HP APM

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2012 00:00
HP poinformował, że w najnowszym raporcie Ovum "Solution Guide: Application Performance Management" ("Przewodnik po rozwiązaniach: zarządzanie wydajnością aplikacji") zdobył tytuł lidera, uzyskując największą liczbę punktów w rankingu Ovum APM Rainbow Map.
rozwiń zwiń