Lab4motion zajmuje się badaniami behawioralnymi w przestrzeniach komercyjnych. W jej ofercie znajdują się, między innymi, zaawansowane narzędzia analityczne oraz systemy pomiarowe, które dostarczają precyzyjnych danych i zwiększają wiedzę na temat klientów.
Spotkania SmartCamp to część inicjatywy IBM Global Entrepreneur Program, w ramach której młode przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie IBM i pomoc niezbędną przy wprowadzaniu produktu na rynek. Wszyscy uczestnicy programu otrzymują bezpłatny dostęp do oprogramowania IBM, jak również możliwość spotkania z ekspertami reprezentującymi fundusze Venture Capital.
- Do finału IBM SmartCamp zakwalifikowało się 4 spośród 65 firm, które wysłało swoje zgłoszenie do IBM Polska. Wśród finalistów znalazły się również takie firmy jak: BCMLogic Solutions, Cognitum oraz VTS Project.
„Cieszymy się, że w niespełna trzy lata od uruchomienia programu, doczekaliśmy się jego lokalnej edycji. Wsparcie IBM dla start-upów jest kluczowe ze względu na naszą strategię rozwoju w takich obszarach jak analityka biznesowa, cloud computing czy mobilność”- mówi Marek Majewski, Dyrektor Działu Oprogramowania, IBM Polska. „Jesteśmy pod wrażeniem projektów biznesowych zaprezentowanych dzisiaj w Warszawie przez młode polskie przedsiębiorstwa i liczymy na dalszą współpracę w budowaniu inteligentnych rozwiązań dla firm” – dodaje.
Od 2010 roku, w globalnym przedsięwzięciu IBM Global Entrepreneur Program udział wzięło przeszło 500 firm reprezentujących takie branże jak: transport, opieka zdrowotna, czy telekomunikacja.
autor: Cezary TCHOREK-HELM/IBM