Nowe Technologie

Czytniki najlepsze z możliwych

Ostatnia aktualizacja: 26.06.2014 17:07
Z Maksymem Zhelezniakiem, szefem Działu Sprzedaży PocketBook w Europie Środkowej i Wschodniej rozmawia Cezary Tchorek-Helm.

Dlaczego oferta firmy PocketBook jest korzystna dla partnerów biznesowych?

Maksym Zhelezniak: Z dumą mogę powiedzieć, że PocketBook szczyci się nie tylko najlepszej jakości czytnikami e-booków, ale też starannie zaprojektowanymi rozwiązaniami biznesowymi dla partnerów. Prowadzimy naszą działalność dwutorowo - sprzedajemy nasze urządzenia użytkownikom, rozwijając równocześnie współpracę z podmiotami rynku książek. Mamy kilka modeli biznesowych dostosowanych dla różnego rodzaju współpracowników – od najmniejszych firm, po liderów rynku.

/

 

Proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb partnera. I tak na przykład mamy możliwość połączenia strony wyszukiwarki w e-czytniku bezpośrednio z internetowym sklepem kooperanta. Nasi programiści są w stanie przygotować też dedykowaną aplikację, co oferuje użytkownikom wyjątkową wygodę zakupu e-booka. Wśród proponowanych przez nas opcji jest również zindywidualizowany interfejs użytkownika, czy zaprojektowane dla konkretnego klienta opakowanie, ekran startowy lub logo zamieszczone na tyle urządzenia. Nasze czytniki posiadają usługę PocketBook Sync. Pozwala ona e-czytelnikom pobrać zakupione w księgarni internetowej pozycje bezpośrednio na czytnik, wykorzystując do tego procesu łączność Wi-Fi.

Czy są jakieś nowości w waszej ofercie?

Niedawno wprowadziliśmy do naszej oferty PocketBook Push Service – usługę, która wysyła powiadomienia o nowościach wprowadzanych do online’owych księgarni. O doborze opcji decyduje sam kontrahent, w zależności od tego, co dla jego biznesu będzie najodpowiedniejsze. Zdecydowanie powiem, że żaden z naszych konkurentów nie ma podobnej propozycji dla współpracujących firm.

/

 

 

Na jakiej półce w ksiegarni mozna spotkać PocketBooka w Polsce?

Historia projektów B2B realizowanych przez firmę PocketBook w Polsce sięga roku 2012. Wówczas podpisaliśmy umowę z siecią EMPIK, w skład której wchodzi ponad 130 sklepów w całym kraju. W ofercie tej sieci księgarni umieściliśmy dwa nasze flagowe modele PocketBook Basic oraz PocketBook Touch. Po roku, gdy okazało się, że obie strony są zadowolone z wyników współpracy, przedłużyliśmy umowę, dodając do portfolio produktów czytnik PocketBook Touch Lux oraz rozbudowany pakiet dedykowanych EMPIKowi opcji.

Jak jest skonstruowana Wasza oferta dla partnera biznesowego?

Każdy nasz projekt biznesowy jest unikalny, przygotowywany indywidualnie, dokładnie według potrzeb poszczególnych klientów. Wszyscy nasi partnerzy, niezależnie od skali współpracy, są zaangażowani w opracowywanie i wdrażanie rozwiązań – poczynając od samego początku, aż po fazę testów. To ona pozwala nam zaoferować gotowe do użytku produkty najwyższej jakości. Niepowtarzalny koncept obejmujący firmowe atrybuty, takie jak np. logo czy nazwa, dedykowany interfejs użytkownika, integracja z księgarnią internetową klienta to elementy składające się na kompleksową i konkurencyjną ofertę, która jest naszym atutem na rynku e-booków.

Nasze doświadczenie oparte jest na blisko 20 projektach z różnymi partnerami biznesowymi w Polsce, Czechach, Francji, Niemczech, Szwajcarii czy we Włoszech. Jesteśmy pewni, iż taki wyróżnik pozwala nam dostarczać użytkownikom jedynie pozytywnych wrażeń związanych z czytaniem elektronicznych książek.

PocketBook jest czwartym co do wielkości globalnym producentem wysokiej jakości czytników książek elektronicznych z ekranami wykonanymi w technologii E Ink (zwaną też papierem elektronicznym). Spółka ma w swojej ofercie także czytniki multimedialne oraz  tablety, które pracują w oparciu o system Android. Firma powstała w 2007 roku i ma swoją siedzibę w Lugano w Szwajcarii. Produkty PocketBook są dostępne w sprzedaży w 28 krajach. Dzięki połączeniu sprzętu, unikalnego oprogramowania oraz ergonomicznego wzornictwa czytniki e-booków PocketBook pozycjonują się w segmencie „premium” tego rynku.



autor: Cezary Tchorek-Helm