- Studio Polskiego Radia 24 zyskało nową scenografię i branding, który graficznie koresponduje z treściami multimedialnymi udostępnianymi przez portal newsowy Polskiego Radia. W studiu pojawiła się także przestrzeń zaprojektowana specjalnie do przeprowadzania wywiadów z gośćmi w formie wideo. Dzięki użyciu kamer zrobotyzowanych oraz systemów graficznych rozmowy z najważniejszymi gośćmi Polskiego Radia 24 będą dostępne w streamingu wideo na portalu oraz w mediach społecznościowych zarówno do oglądania na żywo, jak i on-demand – mówi Krzysztof Świątek, Dyrektor – Redaktor Naczelny Polskiego Radia 24.
foto. Cezary Piwowarski/PR
Studio emisyjne Polskiego Radia 24 zmodernizowano technologicznie. Zostały w nim wydzielone dwie osobne strefy – do emisji dźwiękowej oraz do produkcji wizyjnych. Ze względu na potrzeby anteny w zakresie transmisji wizyjnych rozmów dziennikarzy z zaproszonymi do studia gośćmi wykonano nowoczesne stanowisko wizyjne ze stołem wizyjnym, konstrukcjami do mocowania kamer i oświetlenia technologicznego. Zainstalowano również nowe tło scenograficzne z grafiką i logotypami Polskiego Radia 24, dostosowane do wymagań akustycznych.
foto. Cezary Piwowarski/PR
Projekt akustyki wykonał Radosław Smoliński z Biura Technologii Polskiego Radia, które odpowiedzialne było również za jego przebudowę. Projekt instalacji dźwiękowych - Arkadiusz Piętka, projekt instalacji wizyjnych – Adam Krasnodębski.
info.pras.