Sklepy, o którym mowa, pracują zaś w godzinach 6 – 23, co umożliwi odbiór przesyłki nawet najbardziej zapracowanym osobom.
- Dzięki współpracy z liderem sektora convenience – sieciami sklepów Żabka i Freshmarket – zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00. To duże udogodnienie dla naszych klientów tym bardziej, że sklepy Żabka i Freshmarket są zazwyczaj bardzo dobrze zlokalizowane, co dodatkowo przyspieszy proces odbioru paczki – podkreśla cytowany w komunikacie prasowym Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Jak to działa?
Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, Klient otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.
Paczka ze stacji albo kiosku
Już teraz przesyłki można odbierać nie tylko w placówkach Poczty Polskiej, ale także na stacjach benzynowych PKN Orlen czy w kioskach RUCH.
Z najnowszych danych Poczty Polskiej wynika, że największym zainteresowaniem klientów cieszy się możliwość odebrania paczki w placówkach pocztowych. Coraz większą popularność zyskuje jednak możliwość odebrania paczki w sieci stacji paliw Orlen które w większości czynne są całą dobę, czy też w sieci kiosków/saloników RUCH, z których 98 proc. jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele.
Informacja prasowa Poczty Polskiej, awi