Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z maja 2022 roku - Polskie Radio 24 znalazło się na wysokim, trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia - dokładnie 685 cytowań.
Na Program 1 powoływano się w innych mediach 358 razy, co pozwoliło mu zająć czwarte miejsce (awans o jedną pozycję w porównaniu z kwietniem). Z kolei Program 3 w zestawieniu cytowany był 135 razy (ósma pozycja wśród rozgłośni radiowych).
Polskie Radio pod względem sumy cytowań - z wynikiem 1178 - znalazło się na szóstym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym: telewizję, prasę, radio i portale internetowe.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, maj 2022
Polskie Radio w rankingu cytowalności obejmującym stacje radiowe jako jedyne medium w Polsce ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
Zobacz także:
jp