Nieprzeciętni, czyli osoby wyróżniające się inicjatywą, talentem i pasją, to nie tylko ludzie z pierwszych stron gazet. To także osoby z naszego najbliższego otoczenia, które swoją postawą pozytywnie wpływają na świat poprzez zmianę małej jego części. Każde działanie - nawet to kierowane do małej społeczności - jest warte zauważenia i docenienia.
Plebiscyt "Nieprzeciętni" organizowany co roku przez Polskie Radio Czwórka to wyjątkowa okazja, aby podzielić się z innymi efektami swojej determinacji oraz zaangażowania. To także okazja, aby docenić wyjątkowe osoby z naszego otoczenia poprzez zgłoszenie ich do udziału w plebiscycie, tym samym motywując ich do dalszej pracy.
Tegoroczna edycja, która wystartowała 20 marca i której finał odbędzie się 22 czerwca, jak co roku kierowana jest do osób w wieku 18-35 lat. Wiedząc, jak dużo odwagi i determinacji potrzeba, aby wyjść przed szereg i realizować nieszablonowe pomysły, Bank Pekao S.A. postanowił objąć swoim patronatem plebiscyt i tym samym wesprzeć młodych pasjonatów.
- Nieprzeciętność to inaczej odważne wyróżnianie się na tle innych. Oznacza często poznanie swoich mocnych i słabych stron i skupienie się na tych pierwszych, aby realizować ważną dla siebie oraz otoczenia ideę. Może być nią pasja, może być nią chęć dzielenia się swoim talentem z innymi. Partnerstwo Plebiscytu "Nieprzeciętni" oznacza, że Bank Pekao S.A. chce jasno komunikować otwartość na ludzi młodych i nieprzeciętnych w wielu aspektach - mówi Martyna Nowakowska, dyrektor ds. Zarządzania Wizerunkiem Banku Pekao S.A.
Nieszablonowość młodego pokolenia przejawia się w każdym aspekcie ich życia, nie tylko w sposobie, w jaki realizują swoje pasje. Postrzeganie świata, zarządzanie finansami czy też planowania własnej ścieżki zawodowej – wszystko to odróżnia młodych ludzi od poprzednich generacji i jest sposobem na urzeczywistnienie przez nich swojego potencjału. Dlatego też Banku Pekao S.A., aby wesprzeć młode pokolenie w ich odważnych i nieprzeciętnych działaniach.
Sztuka to jeden z tych obszarów, który wymaga wyjątkowo dużej nieszablonowości oraz kreatywności. Choć stworzenie i przedstawienie nowego pomysłu to ogromne wyzwanie, to często znacznie większym jest pokazanie światu czegoś dotychczas znanego, ale w zupełnie inny i na nowo budzący zachwyt sposób. Dlatego też Bank Pekao S.A. dąży do przedstawiania tradycyjnych form sztuki w sposób przystający do XXI wieku, aby przykuć uwagę oraz zaangażować przedstawicieli różnych pokoleń nieszablonowymi pomysłami.
- Bank Pekao często szuka "nieprzeciętnych" rozwiązań. W naszej komunikacji marketingowej wykorzystujemy sztukę w najbardziej nowoczesnym wydaniu, aby ponownie zaintrygować tym, co dotychczas było przedstawiane w tradycyjny sposób. To plakaty, krok w przestrzeń wirtualną i metaverse oraz tokenizacja. Wszystko po to, aby kontynuować wielowiekową tradycję dobrych relacji bankowości ze sztuką i aby czynić to na miarę współczesnych czasów - mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A.
Bank otacza troską nie tylko odbiorców sztuki, ale również artystów, których nieszablonowość i odwaga mają nieoceniony wpływ na życie każdego z nas. To właśnie dzięki twórczości osób nieprzeciętnych - kreatywnych pasjonatów o ogromnej determinacji - możliwe jest wzbogacenie naszej codzienności o nowe doświadczenia, emocje, a nawet relacje. Dlatego też Bank Pekao od lat współpracuje z artystami i angażuje ich w budowanie komunikacji między bankiem a jego klientami.
- Bank Pekao od wielu lat wspiera artystów i angażuje ich w swoje inicjatywy. Chce również wchodzić w dialog z otoczeniem przy pomocy sztuki i w związku z tym w kreatywnej komunikacji stawia na artystyczny wymiar materiałów reklamowych. Działania są kontynuacją koncepcji komunikacji wizualnej, której celem jest budowanie skojarzenia marki z tym, co ważne dla artystów: potrzebami niezależności i samorealizacji - dodaje Martyna Nowakowska.
Zmiana sposobu, w jaki bank chce komunikować się ze swoimi odbiorcami, nie jest przypadkowa. Pekao jest świadome potrzeb młodego pokolenia, które nie zadowala się sztampowymi hasłami reklamowymi i poszukuje autentyczności w każdym obszarze swojego życia. Nieprzeciętność staje się zatem inspiracją również dla banku, którego celem jest nawiązanie autentycznej relacji i współpracy z młodymi.
Młodość to najlepszy czas na sprawdzanie, doświadczanie i próbowanie nowych rzeczy, odnalezienie swojej pasji oraz odkrycie własnej wyjątkowości. Plebiscyt "Nieprzeciętni" to sposób z jednej strony na docenienie tych, którzy przeszli już tę fascynującą drogę, a z drugiej - na znalezienie inspiracji do jej rozpoczęcia. Bez względu na obecny etap własnej podróży warto kontynuować obraną drogę z odwagą i "brać życie za rogi" mimo pojawiających się trudności, do czego Bank Pekao niezmiennie zachęca.
Artykuł sponsorowany / Bank Pekao S.A.