Polskie Radio

Radio musi docierać do nowych słuchaczy

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2011 19:00
Musi to robić w sposób nowoczesny, czyli za pomocą Internetu, telefonii komórkowej i gadżetów elektronicznych.

- Radio dokonało skoku technologicznego i inwestycyjnego – mówi Andrzej Siezieniewski, nowy prezes Polskiego Radia w wywiadzie dla portalu polskieradio.pl. - Nowoczesne technologie, radio z wizją, Internet - to kierunek, w którym radio musi się rozwijać. Tylko w ten sposób można przyciągnąć nowego słuchacza. Dlatego te inwestycje były dobre – mówi Andrzej Siezieniewski w kilka dni po wyborze na szefa Polskiego Radia.

Nowy prezes Polskiego Radia dodaje, że trzeba jednak pamiętać, że pieniądze z abonamentu z każdym rokiem maleją, i należy wyważyć, ile funduszy przeznaczyć na inwestycje, a ile na nadawanie programu.

Polskie Radio razem z innymi nadawcami publicznymi przygląda się uważnie pracom nad nową ustawą medialną, która ma poprawić ściąganie abonamentu. Prezes Siezieniewski powiedział, że, jeśli publiczni nadawcy dojdą do wniosku, że prace nad przepisami idą zbyt wolno, sami zgłoszą projekt ustawy gwarantującej pieniądze na utrzymanie publicznej radiofonii i telewizji.

Aby obejrzeć wywiad z prezesem PR SA Andrzejem Siezieniewskim, kliknij w ikonkę kamery w boksie po prawej stronie.