Polskie Radio

Bank Pekao S.A. wspiera Nieprzeciętnych

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2023 17:00
Plebiscyt "Nieprzeciętni" od wielu lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Zapał do działania, pasja i zaangażowanie przejawiające się w tworzeniu nieszablonowych rozwiązań to postawy, które Bank Pekao S.A, chce aktywnie wspierać. Objęcie patronatem tegorocznej edycji plebiscytu to jeden ze sposobów na wsparcie tych, którzy mają odwagę przekroczyć granicę tego, co szablonowe i znane.
Bank Pekao S.A. wspiera młode pokolenie w odważnych i nieprzeciętnych działaniach
Bank Pekao S.A. wspiera młode pokolenie w odważnych i nieprzeciętnych działaniachFoto: Mat. promocyjne

Nieprzeciętni, czyli osoby wyróżniające się inicjatywą, talentem i pasją, to nie tylko ludzie z pierwszych stron gazet. To także osoby z naszego najbliższego otoczenia, które swoją postawą pozytywnie wpływają na świat poprzez zmianę małej jego części. Każde działanie - nawet to kierowane do małej społeczności - jest warte zauważenia i docenienia.

Plebiscyt "Nieprzeciętni" organizowany co roku przez Polskie Radio Czwórka to wyjątkowa okazja, aby podzielić się z innymi efektami swojej determinacji oraz zaangażowania. To także okazja, aby docenić wyjątkowe osoby z naszego otoczenia poprzez zgłoszenie ich do udziału w plebiscycie, tym samym motywując ich do dalszej pracy.

Tegoroczna edycja, która wystartowała 20 marca i której finał odbędzie się 22 czerwca, jak co roku kierowana jest do osób w wieku 18-35 lat. Wiedząc, jak dużo odwagi i determinacji potrzeba, aby wyjść przed szereg i realizować nieszablonowe pomysły, Bank Pekao S.A. postanowił objąć swoim patronatem plebiscyt i tym samym wesprzeć młodych pasjonatów.

- Nieprzeciętność to inaczej odważne wyróżnianie się na tle innych. Oznacza często poznanie swoich mocnych i słabych stron i skupienie się na tych pierwszych, aby realizować ważną dla siebie oraz otoczenia ideę. Może być nią pasja, może być nią chęć dzielenia się swoim talentem z innymi. Partnerstwo Plebiscytu "Nieprzeciętni" oznacza, że Bank Pekao S.A. chce jasno komunikować otwartość na ludzi młodych i nieprzeciętnych w wielu aspektach - mówi Martyna Nowakowska, dyrektor ds. Zarządzania Wizerunkiem Banku Pekao S.A.

Nieszablonowość młodego pokolenia przejawia się w każdym aspekcie ich życia, nie tylko w sposobie, w jaki realizują swoje pasje. Postrzeganie świata, zarządzanie finansami czy też planowania własnej ścieżki zawodowej – wszystko to odróżnia młodych ludzi od poprzednich generacji i jest sposobem na urzeczywistnienie przez nich swojego potencjału. Dlatego też Banku Pekao S.A., aby wesprzeć młode pokolenie w ich odważnych i nieprzeciętnych działaniach.

Sztuka to jeden z tych obszarów, który wymaga wyjątkowo dużej nieszablonowości oraz kreatywności. Choć stworzenie i przedstawienie nowego pomysłu to ogromne wyzwanie, to często znacznie większym jest pokazanie światu czegoś dotychczas znanego, ale w zupełnie inny i na nowo budzący zachwyt sposób. Dlatego też Bank Pekao S.A. dąży do przedstawiania tradycyjnych form sztuki w sposób przystający do XXI wieku, aby przykuć uwagę oraz zaangażować przedstawicieli różnych pokoleń nieszablonowymi pomysłami.

- Bank Pekao często szuka "nieprzeciętnych" rozwiązań. W naszej komunikacji marketingowej wykorzystujemy sztukę w najbardziej nowoczesnym wydaniu, aby ponownie zaintrygować tym, co dotychczas było przedstawiane w tradycyjny sposób. To plakaty, krok w przestrzeń wirtualną i metaverse oraz tokenizacja. Wszystko po to, aby kontynuować wielowiekową tradycję dobrych relacji bankowości ze sztuką i aby czynić to na miarę współczesnych czasów - mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A.

Bank otacza troską nie tylko odbiorców sztuki, ale również artystów, których nieszablonowość i odwaga mają nieoceniony wpływ na życie każdego z nas. To właśnie dzięki twórczości osób nieprzeciętnych - kreatywnych pasjonatów o ogromnej determinacji - możliwe jest wzbogacenie naszej codzienności o nowe doświadczenia, emocje, a nawet relacje. Dlatego też Bank Pekao od lat współpracuje z artystami i angażuje ich w budowanie komunikacji między bankiem a jego klientami.

- Bank Pekao od wielu lat wspiera artystów i angażuje ich w swoje inicjatywy. Chce również wchodzić w dialog z otoczeniem przy pomocy sztuki i w związku z tym w kreatywnej komunikacji stawia na artystyczny wymiar materiałów reklamowych. Działania są kontynuacją koncepcji komunikacji wizualnej, której celem jest budowanie skojarzenia marki z tym, co ważne dla artystów: potrzebami niezależności i samorealizacji - dodaje Martyna Nowakowska.

Zmiana sposobu, w jaki bank chce komunikować się ze swoimi odbiorcami, nie jest przypadkowa. Pekao jest świadome potrzeb młodego pokolenia, które nie zadowala się sztampowymi hasłami reklamowymi i poszukuje autentyczności w każdym obszarze swojego życia. Nieprzeciętność staje się zatem inspiracją również dla banku, którego celem jest nawiązanie autentycznej relacji i współpracy z młodymi.

Młodość to najlepszy czas na sprawdzanie, doświadczanie i próbowanie nowych rzeczy, odnalezienie swojej pasji oraz odkrycie własnej wyjątkowości. Plebiscyt "Nieprzeciętni" to sposób z jednej strony na docenienie tych, którzy przeszli już tę fascynującą drogę, a z drugiej - na znalezienie inspiracji do jej rozpoczęcia. Bez względu na obecny etap własnej podróży warto kontynuować obraną drogę z odwagą i "brać życie za rogi" mimo pojawiających się trudności, do czego Bank Pekao niezmiennie zachęca.


Artykuł sponsorowany / Bank Pekao S.A.


. 

Zobacz więcej na temat: Nieprzeciętni 2023