Na YouTube'owym kanale nxghtshade znajdziecie całkiem ciekawą muzyczną perełkę: połączenie "Misery Business" Paramore i "Blinding Lights" The Weeknda. Trzeba przyznać, że brzmi to... intrygująco.
"Misery Business" był pierwszym wielkim hitem Paramore. Utwór wydany na drugiej studyjnej płycie zespołu ma obecnie ponad 300 milionów odtworzeń na samym Spotify.
Paramore: Misery Business / YouTube: Paramore
Od kilku lat formacja odcina się jednak od swojego hitu, a przede wszystkim jego tekstu, który wielu słuchaczy w obecnych czasach uznało za seksistowski.
- Zdaję sobie sprawę, że to jeden z największych hitów naszego zespołu, ale obecnie nie powinna być ona promowana w kontekście wzmacniania pozycji kobiet, czy solidarności z nimi. Nie chodzi tu o wstyd, a o postęp i rozwój. I mimo, że fani kochają ten utwór, to nie powinien on lądować na współczesnych playlistach - komentowała całe zamieszanie Hayley Williams, wokalistka zespołu.
AŚ