X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

Niecodzienna reklama białostockiego festiwalu

Ostatnia aktualizacja: 15.09.2011 15:50
Okazuje się, iż z hip hopowymi i elektronicznymi gwiazdami festiwalu Up To Date najlepiej w mieście obeznani są białostoccy seniorzy.

- Biosphere to muzyka, która mnie relaksuje, inaczej mi się przy niej myśli – mówi jeden z bohaterów mini sondy przeprowadzonej na ulicach Białegostoku, sprawdzającej wiedzę mieszkańców na temat zbliżającego się Up To Date Festival. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że fan uznanego ambientowca na oko ma około 70 kilku lat. W podobnym tonie wypowiadają się starsi mieszkańcy miasta, zawstydzający swą wiedzą na temat artystów zaproszonych na imprezę białostocką młodzież.

Hitem sondy jest Pani Eugenia, która przy herbatce w swoim mieszkaniu ze znawstwem wypowiada się o stylach prezentowanych przez poszczególnych wykonawców: – Ed Cox lubię go. Trochę biesiadnie, trochę break core – mówi niewzruszonym głosem postępowa babcia, która przepytującego ją reportera informuje, iż o festiwalu dowiedziała się z Fejsa.

Film stał się nowym internetowym hitem. W ciągu jednego dnia obecności na platformie youtube obejrzano go ponad 45 tysięcy razy.

Pozorowany na sondę film jest częścią kampanii promocyjnej festiwalu Up To Date, którego druga edycja odbędzie się w Białymstoku w dniach 23-24 września w magazynie na ulicy Węglowej nr. 10. Na trzech scenach muzycznych festiwalu zagrają m.in. Looptroop Rockers ze Szwecji - jeden z najlepszych europejskich zespołów hiphopowych; najbardziej ceniony ambientowy producent na świecie - Biosphere z Norwegii, czy wirtuoz techno z Detroit - Robert Hood. Pod względem publiczności zapowiada się jedna z najciekawszych imprez tego lata.