X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

Dziewczyny śpiewają o zmroku - przewodnik płytowy

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2010 12:41
W kolejnej części nowości wydawniczych m.in. nagrania piosenkarek z lat 80. oraz gęsty rap z południowego Londynu.
Audio

/
“Les filles du crepuscule”, LTM Recordings 2010

"Dziewczyny zmierzchu" to album zbierający dokonania artystek nagrywających dla belgijskiej oficyny Les Disques du Crepuscule. Ta niezależna wytwórnia okres swojego rozkwitu przeżywała w latach 80. wydając artystów z kręgu muzyki eksperymentalnej, elektronicznej i post punkowej.

 

 

/
Games - “Everything Is Working”, Hippos In Tanks 2010

Pierwszy singiel nowego projektu Daniela Lopatina, nowojorskiego producenta znanego z elektronicznego projektu Oneohtrix Point Never. Na nowym krążku we współpracy z Joelem Fordem z Tigercity Lopatin tworzy przestrzenne oniryczne pejzaże oparte na loopach wokali i sennej perkusji.

 

 

/
Nils Frahm & Anne Muller - “7fingers”, Hush Records 2010

Dwie głowy, cztery ręce, i siedem palców to główne narzędzia za pomocą których wiolonczelistka Anne Muller oraz pianista i akustyczny eksperymentator Nils Frahm wspólnie tworzą muzykę. Ich nowa płyta to wyprawa w świat melancholii, w której elektroniczne trzaski spotykają się z klasycznym instrumentarium.

 

 

/
Giggs - "Let 'Em Ave It , XL Recordings 2010

Kolejny niegrzeczny przedstawiciel raperskiej sceny południowego Londynu. Oprócz konfliktów z prawem (dwuletni pobyt w więzieniu za nielegalne posiadanie broni) artysta ma na koncie 100 tysięcy sprzedanych mixtape'ów oraz dwie oficjalne płyty. Na jego najnowszym krążku pojawił się m.in. Mike Skinner z The Streets.

 

 

Audiorecenzje pochodzą z audycji Bartka Chacińskiego Program Alternatywny (18.08.2010)

Zobacz więcej na temat: Bartek Chaciński ford Londyn
Czytaj także

Przewodnik płytowy nr 8

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2010 09:24
Król i książę amerykańskiego folku, kosmopolityczne siostry oraz egzotyczny rock'n'roll, oto bohaterowie kolejnego zestawienia nowości płytowych.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Warp ma 20 lat

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2009 13:51
Warp to jedna z najbardziej wpływowych wytwórni w dziejach muzyki elektronicznej. O jej historii rozmawiają Jacek Hawryluk i Bartek Chaciński.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Niekończące się lata 60. - przewodnik płytowy

Ostatnia aktualizacja: 04.08.2010 13:34
Płyty 'wnuków' brytyjskich hipisów i żony znanego gitarzysty to nasze propozycje w kolejnym odcinku przeglądu nowości fonograficznych.
rozwiń zwiń