Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Katarzyna Karaś 24.04.2012

Egzamin gimnazjalny 2012. Historia i wos. Arkusze

Egzamin gimnazjalny 2012. Historia i wos. ArkuszePAP/Darek Delmanowicz

Egzamin zakończył się o godzinie 10. Zobacz zadania z historii i wiedzy o społeczeństwie.

>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - ARKUSZ<<<
>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów słabo widzących<<<

>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących <<<

>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim<<<
Odpowiedzi do egzaminu gimnazjalnego z historii i wiedzy o społeczeństwie>>>
Egzamin gimnazjalny
Egzamin gimnazjalny 2012 z historii i wos>>>
Egzamin gimnazjalny 2012. Zadania z historii "dość trudne">>>
Zadania z historii i wiedzy o społeczeństwie miały wyłącznie formę zamkniętą, były zróżnicowane pod względem sprawdzanych wiadomości i umiejętności, poziomu trudności, a także sposobu udzielania odpowiedzi.
Więcej informacji o egzaminach gimnazjalnych 2012>>>
W środę gimnazjaliści napiszą egzamin z przedmiotów przyrodniczych (godz. 9) i matematyki (godz. 10.45). W czwartek zmierzą się z egzaminem z języka obcego nowożytnego (godz. 9 - poziom podstawowym, godz. 10.45 - poziom rozszerzony).
Przystąpienie do egzaminu jest warunkiem ukończenia gimnazjum, ale nie można go nie zdać. Jednak wynik - podawany w procentach i centylach* - będzie miał decydujące znaczenie w procesie rekrutacji do szkoły ponadgimnazjalnej. Każdy zdający otrzyma zaświadczenie o szczegółowych wynikach swojego egzaminu. Wyniki egzaminacyjne są ostateczne i nie mogą być podważone na drodze sądowej.
Egzamin gimnazjalny - nowa formuła>>>
* Wynik centylowy to odsetek liczby gimnazjalistów (zaokrąglony do liczby całkowitej), którzy uzyskali z danego zakresu wynik taki sam lub niższy niż zdający. Na przykład zdający, którego wynik centylowy w zakresie matematyki wynosi 85, dowie się, że 85 proc. wszystkich gimnazjalistów uzyskało za zadania matematyczne wynik taki sam jak on lub niższy, a 15 proc. gimnazjalistów uzyskało wynik wyższy.
IAR,CKE,kk