Już pierwszym krążkiem "Ano" pokazali, że szaleństwo w muzyce nie jest im obce, a teksty pełne ironii i swoistego humoru doskonale pasują do tanecznego glamrocka. - Przyglądamy się ludziom na swój sposób. Po swojemu widzimy ten świat, ale jednak czujemy się mieszkańcami tej planety - podkreśliła wokalistka Ania Brachaczek.
Pracując nad drugą płytą, jak przyznali w rozmowie ze Zbigniewie Zeglerem, poddali się rytmowi pracy narzuconemu przez Przemka "Perłę" Wejmana. - Przemek jest bardzo pomocny, ale i skrupulatny. Co się nie nadaje jest od razu wyrzucane, praca korygowana na bieżąco - dodała Brachaczek. Jednak, choć samo nagranie przebiegło sprawnie, kwestie organizacyjne kazały fanom czekać tak długo na nową odsłonę twórczości BiFF. - Jest na "Atenzione Bambino" więcej elektroniki, jest bardziej gitarowa, ale nie wiemy czy to będzie modne - dodali muzycy.
Muzyka, którą lubisz na moje.polskieradio.pl >>>
Hrabia Fochmann, czyli kompozytor i gitarzysta Leszek Golis wyjaśnił w "Muzycznej Jedynce" dlaczego utwór "Terapeuta" śpiewany jest w kilku językach. A jaka historia wiążę się z tytułem płyty "Atenzione Bambino"? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.
"Muzyczna Jedynka" na antenie Jedynki od poniedziałku do piątku między godz. 13.00 a 15.00. Zapraszamy!
(asz)