Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PolskieRadio24.pl
Michał Szewczuk 08.04.2021

Polskie Radio na drugim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych

Polskie Radio jest w czołówce najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Wszystkie anteny publicznego nadawcy w sumie były w marcu cytowane 2218 razy, co daje im drugie miejsce wśród stacji radiowych w Polsce - po RMF FM, a przed Radiem Zet. Prawie dwukrotny wzrost cytowalności odnotował Program 3 Polskiego Radia.

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z marca 2021 r. najczęściej cytowaną stacją pozostaje RMF FM. Tuż za liderem plasuje się Polskie Radio, które awansowało z trzeciej pozycji względem ubiegłego miesiąca. Największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia miało Polskie Radio 24, które z 1188 odniesieniami odnotowało 55-procentowy wzrost.

Czytaj więcej
radio.jpg
Polskie Radio w czołówce opiniotwórczych mediów

Na Program 1 Polskiego Radia powoływano się w innych mediach 705 razy, co stanowi wzrost o 32 proc., a na Program 3 Polskiego Radia 325 razy, czyli o 85 proc. częściej.

Polskie Radio 24 weszło również do pierwszej 15-stki najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym telewizję, prasę, radio i portale internetowe.

***

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

ms, jp