Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Anna Borys 28.02.2013

TVN o rynku reklamy TV

TVN liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej - poinformował w czasie konferencji Markus Tellenbach, prezes spółki.
TVN o rynku reklamy TVfot. flickr/Drabik Pany

Dodał, że tym samym w całym roku rynek może zachowywać się lepiej niż spółka założyła w swoich szacunkach. - Wierzę, że w II połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej - powiedział Tellenbach.

Dodał, że daje to przestrzeń do lepszego zachowania rynku niż zakłada spółka w swoich przewidywaniach na cały 2013 r.

TVN podał w czwartkowym komunikacie, że w 2013 r. oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej o średniej jednocyfrowej dynamice.

Tellenbach poinformował, że jak dotąd I kwartał tego roku jest lepszy na rynku reklamy telewizyjnej od IV kwartału poprzedniego roku, jednak rynek nadal charakteryzuje pewna ostrożność, w związku z ogólna sytuacją ekonomiczną.

tagi: TVN