Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Martin Ruszkiewicz 25.09.2012

Myspace odrodzi się jak Feniks z popiołów?

Coraz mniej popularny społecznościowy portal Myspace zamierza walczyć o internautów. Właśnie przechodzi kolejne zmiany, a szefowie zapowiadają internetową prapremierę.
Logo MyspaceLogo MyspaceWikipedia/Myspace

W okresie szczytowej popularności, siedem lat temu, Myspace miał kilkaset milionów użytkowników. Teraz liczba ta spadła do - według różnych źródeł - 54 lub 25 milionów.

Menadżerowie nie dają jednak za wygraną i - jak wynika z zapowiedzi - przygotowują czwartą już operację plastyczną portalu. Ma być na nim więcej promocji muzyki, artystów, remiksów, radia, wideoklipów i koncertów. Myspace ma być także lepiej zintegrowany z konkurencją - portalami Facebook i Twitter.

W promocji ma pomóc m.in znany wokalista Justin Timberlake, który jest współwłaścicielem Myspace.

Zobacz galerię - Dzień na zdjęciach >>>

IAR, mr