Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Komputer w Firmie
Rodo Rodo 30.04.2012

Więcej chmury dla dużych

Dział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) rozszerzył ofertę usług przetwarzania w chmurze dla dużych przedsiębiorstw (Enterprise Cloud Services) o zarządzanie chmurą prywatną oraz narzędzia do zapewnienia ciągłości prowadzenia biznesu oraz ujednoliconą komunikację. 
HPHP


  • Usługa Enterprise Cloud Services - Private Cloud oferuje zarządzanie prywatnymi chmurami klientów w oparciu o platformę HP — HP CloudSystem oraz zestaw narzędzi do automatyzacji środowiska. W ramach tej usługi HP implementuje, monitoruje oraz kontroluje posiadaną przez klienta infrastrukturę w jego centrum przetwarzania danych lub w należących do HP ośrodkach. Usługa ta została zbudowana w oparciu o najlepsze praktyki i wieloletnie doświadczenie w obsłudze kompleksowych projektów informatycznych. Dzięki niej klient uzyskuje gwarancję elastyczności infrastruktury informatycznej i bezpieczeństwo, jak również optymalizację kosztów i skrócony czas realizacji projektu.

  • Usługa Enterprise Cloud Services - Continuity skraca czas przywracania dostępności zasobów IT po awarii. W porównaniu z modelem tradycyjnym jest to rozwiązanie mniej kosztowne, oferujące większą elastyczność projektowania środowiska zapasowego oraz przeprowadzania testów na wypadek awarii. ECS – Continuity umożliwia również bieżące konfigurowanie środowisk IT w zależności od zmieniających się potrzeb firmy.

  • Usługa Enterprise Cloud Services - Unified Communications bazuje na kompleksowej ofercie rozwiązań z obszaru ujednoliconej komunikacji, w tym usłg komunikacji głosowej i wideo, które upraszczają iwzbogacają interakcję między użytkownikami. Tym samym poszerza się oferta usług Enterprise Cloud Services – Messaging and Collaboration, w skład których wchodzą m.in narzędzia wspierające pracę grupową, poczta elektroniczna, kalendarz, zadania, narzędzia do synchronicznej komunikacji tj komunikator internetowy, współdzielenie z innymi użytkownikami zasobów na komputerze. Usługi te optymalizują działania operacyjne firmy, redukując wydatki na tradycyjne usługi telekomunikacyjne, takie jak połączenia zamiejscowe i telekonferencje.