Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Petar Petrovic 15.06.2012

Preferencyjne ceny za spoty z ministrem rolnictwa

Telewizja publiczna udzieliła wielkiego rabatu klipowi z Markiem Sawickim - informuje "Rzeczpospolita".
Zdjęcie ilustracyjneZdjęcie ilustracyjnesxc.hu/cc

Pomimo bardzo złej sytuacji finansowej, TVP po preferencyjnych cenach wyemitowała w przerwach meczów Euro 2012 spoty zachwalających rozwój polskiej wsi dzięki unijnym dopłatom.

"Rzeczpospolita" ustaliła, że resort rolnictwa przyznał w piśmie skierowanym do szefa Sejmowej Komisji Rolnictwa Krzysztofa Jurgiela (PiS), że za emisję spotu z udziałem ministra Marka Sawickiego i szefa Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa Tomasza Kołodzieja ARiMR zapłaci niespełna pół miliona złotych.

33 emisje spotu zaplanowane zostały w najdroższym czasie antenowym w blokach reklamowych towarzyszących meczom Euro 2012.

Onet.pl oszacował, że emisja tylu spotów w tym czasie reklamowym to (licząc po kosztach cennikowych TVP) nawet 2,5 mln zł.

W opinii Kuby Wierzyńskiego, szefa domu mediowego OMG, który zajmuje się pozyskiwaniem czasu reklamowego agencja zrobiła świetny interes. Jego zdaniem ceny zaproponowane za reklamę w czasie Euro były tak wysokie, iż reklamodawcy nie wykupili całego czasu, a TVP była zmuszona dawać duże rabaty, żeby wypełnić bloki reklamowe.

Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>

(pp)