Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Emilia Iwanicka 21.06.2012

12,5 godziny reklam w czasie meczów

Każdy z 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów - wynika z badań firmy Nielsen Audience Measurement, które podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
Zdjęcie ilustracyjneZdjęcie ilustracyjneRobert S. Donovan/Wikimedia Commons/CC

Za spoty reklamowe Telewizja Polska zainkasowała dotąd 83 mln zł. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów. Oznacza to, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.

TVP wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych, co daje 12,5 godz. reklam. Za emisje reklamodawcy zapłacili brutto 83 mln zł. Najwięcej na ten cel wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonald's (8,3 mln zł).

Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH

PAP, ei