Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Trójka
Agnieszka Szałowska 11.03.2012

Po co ten cały szum?

- Z punktu widzenia producenta premiera nowego urządzenia jest warta nagłośnienia. Pytanie tylko czy zbudowanie pewnego wizerunku zanim produkt pojawi się na rynku pozwoli go sprzedać - technologiczne premiery komentuje Andrzej Pająk, dziennikarz magazynu "Chip".
Po co ten cały szum?Glow Images/East News

- Przed wprowadzeniem najważniejszych, najciekawszych urządzeń na rynek przez dość długi czas prowadzona jest kampania wycieków, które zwykle inspirowane są przez samego producenta - Konstanty Młynarczyk, redaktor naczelny magazynu komputerowego "Chip".

Adam Brzostek, IT manager wydawnictwa Hubert Burda Media dodaje, że przed premierą urządzenia kierowane są do firm i laboratoriów w celu przetestowania, jednak te dane są tajne. - W momencie premiery wyniki mogą być opublikowane. Największym błędem producentów jest robienie wielkiego szumu wokół czegoś, co niewiele wnosi - powiedział.

Jak dużo zależy od premiery? Czy spektakularne otwarcie nie może skończyć się dyskretną klapą? A także który kraj ma największy problem z komputerowymi wirusami? Dowiesz się słuchając całej audycji "Cyber Trójka - 9 marca 2012".

W programie nie zabrakło także nowinek ze świata nowych technologii. Audycję przygotował Damian Kwiek.

Audycji "Cyber Trójka" można słuchać w każdy piątek o godz. 18.10.

(asz)