Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Anna Borys 24.07.2015

Hossa na rynku e-commerce

W internecie można kupić dowolne produkty od jedzenia po samochód. Z roku na rok Polacy kupują coraz częściej siedząc przed komputerem.
Posłuchaj
  • O rynku e-commerce w Polsce w Porannych rozmaitościach radiowej Jedynki mówi Karolina Karaś (Justyna Golonko, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia)
Czytaj także

Handel w internecie kwitnie,  a jego wartość rośnie w rekordowym tempie – tak wynika z najnowszego raportu E-commerce w Polsce 2015 Gemius dla eCommerce Polska, o którym mówi Karolina Karaś. - Polski rynek rozwija się najbardziej dynamicznie w Europie. Szacujemy, że wartość rynku w 2015 będzie wynosiła 33 mld zł, podczas gdy rok wcześniej było to 27 mld zł. Coraz więcej internautów deklaruje, że kiedyś coś kupiło w internecie. Aktualnie jest to 54 proc. ankietowanych, którzy deklarują, że kupili coś na polskich serwisach. W zeszłym roku takie deklaracje składało 47 proc. osób uczestniczących w naszym badaniu – przytacza dane z raportu rozmówczyni.

Więcej e-commerce dowiesz się słuchając całej audycji Poranne rozmaitości w radiowej Jedynce. A zdaniem ekspertów kolejne lata będą stały od znakiem m-commerce, czyli zakupów za pomocą smartfona i tabletu.

Justyna Golonko, abo