Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
migrator migrator 05.03.2010

Polskie firmy atakują F1

Ruszyła pierwsza marketingowa szarża polskich firm w najdroższym sporcie świata - Formule 1, informuje "Puls Biznesu".

Ruszyła pierwsza marketingowa szarża polskich firm w najdroższym sporcie świata - Formule 1, informuje "Puls Biznesu".

Producent energetycznego napoju Tiger zainwestował w Roberta Kubicę, a X-Trade Brokers, biuro maklerskie działające na rynku forex, zostało sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1.

Decyzja X-Trade Brokers ma być oficjalnie ogłoszona za kilka dni. Wtedy zostanie ujawniona nazwa zespołu, na którego bolidzie pomknie logo domu maklerskiego znad Wisły. Według ustaleń "Pulsu Biznesu" będzie to BMW lub McLaren.

Sponsorujący Kubicę Tiger, to jedna z najbardziej wyścigowych marek w Polsce. Zadebiutowała mw 2003 r. i w ciągu zaledwie kilku lat przegoniła pod względem sprzedaży i udziałów rynkowych wszystkich rywali, w tym słynnego Red Bulla. Teraz zamierza w ciągu 3 lat wejść do ścisłej czołówki rynku napojów energetycznych w Europie, rzucając rękawicę takim markom jak Red Bull i Burn.


TK, PAP