Infolinia obsługiwana przez wirtualnego asystenta głosowego ma ułatwić i usprawnić proces obsługi pasażera, który rozpoczyna się od planowania podróży i wyszukiwania odpowiedniego połączenia.
- Nowa usługa to dodatkowa możliwość uzyskania informacji o rozkładzie jazdy, która może być szczególnie interesująca dla osób z ograniczonymi możliwościami korzystania z wyszukiwarki internetowej - powiedział Artur Resmer z zarządu PKP Intercity.
Szykuje się rewolucja w zarządzaniu taborem kolejowym. PKP Intercity wykorzysta do tego chmurę obliczeniową
Edek pomoże wyszukać połączenia
Jak informuje przewoźnik, bot Edek wyszukuje połączenie na podstawie określonych przez pasażerów podstawowych informacji: stacji docelowej, początkowej, daty oraz godziny odjazdu, jak również dodatkowych opcji połączeń, które interesują podróżnego, takich jak np. przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienia miejsca dla osoby z niepełnosprawnością.
Bot Edek jest w stanie odbierać setki połączeń naraz. Z informacji PKP Intercity wynika, że dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego, dlatego cały czas się szkoli i wzbogaca bazę zaimplementowanej wcześniej wiedzy wraz z kolejnymi rozmowami.
W tym roku PKP Intercity kupi nowy tabor za pieniądze z EBI. Wiemy o jakie sumy chodzi
Edek będzie miał nowe funkcje
Wirtualny asystent głosowy będzie w przyszłości stopniowo wzbogacany o nowe funkcjonalności, aby kompleksowo pomagać klientom PKP Intercity w coraz większym zakresie tematów.
PR24/PAP/sw