Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Anna Borys 26.03.2013

Telewizja NC Plus miała być rewolucją, a wyszło tsunami niezadowolenia

Połączenie telewizji n i Cyfry+ miało zrewolucjonizować rynek. Tymczasem nowa oferta nie tylko nie zachwyciła, ale wywołała lawinę negatywnych komentarzy.
NC+NC+ncplus.pl

Internauci nie pozostawili suchej nitki na nowej platformie nc+. Reklamy zapowiadały nową technologie, która miała przynieść rewolucję. Tymczasem klienci nie kryją niezadowolenia. Media społecznościowe zalały firmę negatywnymi komentarzami, na które spółka nie odpowiada. Ogranicza się do zdawkowych „jest nam przykro” albo „odpowiemy jutro”, albo „komentarzy jest za dużo”. Na Facebooku powstał nawet profil Anty nc+, który ma już 1/3 fanów, co oficjalny profil nc+.

Klienci są oburzeni, że za to samo muszą płacić więcej. Pakiety za 39zł okazały się mniej atrakcyjne niż oferowane wcześniej w Cyfrze+. Nc+ zaś chwali się pakietami za119zł i 199zł, i to w promocji.

wirtualnemedia.pl, ab