Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Martin Ruszkiewicz 12.04.2013

Nc plus przeprasza klientów i przedstawia nową ofertę. "Można wycofać wypowiedzenie"

W piątkowych wydaniach najważniejszych gazet ukazały się reklamy nc+, w których zarząd firmy przeprasza klientów za ostatnie zamieszanie i proponuje nowe rozwiązania w swojej ofercie.
nc+nc+zrzut z ekranu

"Tworząc platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładalismy, że nasz nowa oferta oraz możlwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych Klientów.

Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęłuy się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy" - czytamy w oficjalnym stanowisku.

Następnie wyliczane są wprowadzone ostatnio do oferty rozwiązania, z których mogą skorzystać niezadowoleni abonenci.

"Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzienia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+” - zaznacza zarząd firmy. "Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna” - kończy swoje ogłoszenie zarząd nc+.

***

Zaraz po starcie platformy nc+ jej oferta została ostro skrytykowana przez klientów, którzy skarżyli się na zbyt wysokie ceny pakietów, a także zmuszanie dotychczasowych abonentów platform N i Cyfra+ do korzystania z oferty nowej firmy. Klienci skarżyli się też na złą politykę informacyjną spółki. Na Facebooku powstał profil Anty NC+, który obecnie zrzesza ok. 90 tys. osób.

Przeciwko nc+ toczy się też postępowanie wszczęte przez UOKiK - urząd zarzuca spółce jednostronną zmianę ceny i warunków umów z klientami.

mr