Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Anna Borys 26.08.2013

Klienci Alior Banku oburzeni… jak za króla Ćwieczka

Alior Bank wymaga od swoich klientów, żeby osobiście anonsowali w oddziale banku chęć wypłaty większej kwot z konta walutowego pisze „Gazeta Wyborcza”.
Logo Alior BankuLogo Alior Bankualiorbank.pl

Alior Bank kreuje swój wizerunek na nowoczesną instytucję finansową. Nie dziwi zatem oburzenie klientów, którzy aby skorzystać ze swoich pieniędzy muszą o tym uprzedzić osobiście bank z dwudniowym wyprzedzeniem.

Gazeta Wyborcza opisuje sprawę Pana Mariusza, który w Alior Banku ma swoje konto walutowe. Chciał on wypłacić znaczną kwotę w obcej walucie. Dowiedział się, że nie może zrobić tego przez Internet, jak większość operacji finansowych w dobie bankowości internetowej. - Powiedziano mi, że jedyna możliwość awizowania wypłaty to wizyta osobista w oddziale co najmniej dwa dni wcześniej - i to w tym samym oddziale, w którym chce się dokonać wypłaty, nie w obojętnie jakim! - to szczęka mi opadła - pisze cytowany przez "Gazetę Wyborczą" pan Mariusz.

Jego informacje potwierdza rzecznik Alior Banku Julian Krzyżanowski. - Rzeczywiście, obecnie w Alior Banku nie ma możliwości notyfikacji wypłaty większej kwoty gotówki za pośrednictwem systemu transakcyjnego lub infolinii - mówi "Gazecie Wyborczej" rzecznik banku.

abo