Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
polskieradio.pl
Aneta Hołówek 09.11.2011

Wiadomo czyja to będzie wina jak Lewandowski się zatnie

Robert Lewandowski tak jak David Beckham, Brazylijczyk Kaka czy Leo Messi został ambasadorem producenta maszynek do golenia.
Robert LewandowskiRobert LewandowskiMateriały prasowe

Wybór Lewandowskiego nie był przypadkowy. To wszechstronnie utalentowany polski piłkarz, grający na pozycji napastnika, reprezentant Polski, a obecnie zawodnik Borussi Dortmund. Król strzelców ekstraklasy, ligowiec roku, określany mianem "polskiego Fernando Torresa”. Jeden z najdroższych piłkarzy w historii polskiej piłki nożnej, który w wieku zaledwie 22 lat przez media okrzyknięty został "bohaterem” i "snajperem na wezwanie”.

W swej wieloletniej historii, marka Gillette zapraszała do współpracy wielu znakomitych piłkarzy. Legendarną maszynkę Gillette Mach 3 reklamowali najlepsi z najlepszych, m.in. angielski piłkarz David Beckham, a podczas ostatnich Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, Brazylijczyk Kaka, Meksykanin Rafael Marquez oraz Argentyńczyk Leo Messi.

Teraz przyszła kolej na polskiego sportowca, Roberta Lewandowskiego.

- Od wielu lat jestem wiernym fanem marki Gillette, dlatego ucieszyła mnie propozycja współpracy. Pamiętam kiedy golenie zaczynałem z maszynką Gillette Blue II, potem na fali fascynacji Beckhamem sięgnąłem po legendarną już dzisiaj maszynkę Mach 3. Stosowałem ją do chwili, kiedy ambasadorem marki został Thierry Henry. Wówczas maszynka stała się dla mnie numerem 1. Rzeczywiście muszę przyznać, że jej technologia nie ma sobie równych.

ah