Zarząd spółki zadecydował o zaprzestaniu wydawania magazynu „Film”, zatrzymując jednocześnie tytuł w wydawnictwie. Żadna z ofert inwestycyjnych, które trafiły do spółki w ciągu ostatniego miesiąca, nie była satysfakcjonująca.
– To nadal jest silna i prestiżowa marka, która jednak potrzebuje nowej koncepcji rozwoju. Automatyczny transfer magazynu do internetu nie zawsze okazuje się dobrym rozwiązaniem – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group. Nad nową koncepcją i strategią dla marki „Film” oraz ewentualną kontynuacją rozmów inwestycyjnych ma pracować Jarosław Pachowski, prezes zarządzającej tytułem spółki Film Point Group.
Redaktorem naczelnym tytułu jest Tomasz Raczek, który kieruje magazynem od października 2012 roku. Od tego czasu „Film” zyskał nowy zespół redakcyjny, nową makietę, stronę internetową i nowych czytelników. Według szacunkowych danych wydawcy, w ciągu pięciu miesięcy sprzedaż magazynu wzrosła ok. 10 proc.
Galeria: dzień na zdjęciach >>>
mat.prasowe/mk