Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
migracja
migrator migrator 07.12.2009

Kampania o spisie rolnym. PR wystąpiło o środki

Zarząd publicznego radia wystosował do ministra rolnictwa i prezesa Głównego Urzędu Statystycznego pisma z prośbą o przekazanie środków finansowych na nadawanie audycji o spisie

Polskie Radio wystąpiło o przyznanie środków na kampanię o przyszłorocznym spisie rolnym. Zarząd publicznego radia wystosował do ministra rolnictwa i prezesa Głównego Urzędu Statystycznego pisma z prośbą o przekazanie środków finansowych na nadawanie audycji o spisie.

Na mocy przyjętej ustawy o powszechnym spisie rolnym, Polskie Radio i Telewizja Polska są zobowiązane do rozpowszechniania na własny koszt 100 godzin audycji propagujących idee spisu, w terminie od 1 maja do 10 listopada 2010 roku, w najlepszym czasie reklamowym.

Według wstępnych szacunków, koszt tej kampanii w Polskim Radiu wyniesie około 28 milionów 700 milionów złotych. Zarząd Polskiego Radia wystąpił więc do ministerstwa rolnictwa i GUS-u z propozycją zawarcia porozumień w sprawie partycypowania w kosztach, związanych z nadawaniem audycji o spisie rolnym.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)