Ekonomiczna prezentacja "Lewego". "Trochę krindż"
Robert Lewandowski po przejściu testów medycznych i podpisaniu kontraktu do 30 czerwca 2026 roku został oficjalnie zaprezentowany jako piłkarz FC Barcelony. Mistrzowie Niemiec otrzymali za "Lewego" 45 milionów euro plus 5 mln w formie bonusów. Aktualnie "Duma Katalonii" przebywa w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywa się tournée wicemistrza Hiszpanii.
Kapitan Biało-Czerwonych był bohaterem kilku krótkich nagrań oraz grafik zamieszczonych w social mediach klubu z Camp Nou. Internauci skrytykowali ekonomiczne podejście i brak kreatywności osób odpowiedzialnych za komunikację w katalońskim klubie.
"Jak dla mnie to wygląda… tanio, nieprzemyślanie i mało kreatywnie" - napisał ekspert ds. komunikacji internetowej Wojtek Kardys.
Kolejna wpadka na Twitterze
Tym razem na twitterowym profilu Barcelony zamieszczono serię przerobionych zdjęć, na których pojawili się zawodnicy... w miniaturowych rozmiarach. "Nie rozumiem, o co chodzi", "usuńcie to", "gdybym był Memphisem, uznałbym to za brak szacunku" - piszą w komentarzach internauci.
FC Barcelona w letnim okienku transferowym przepełniona jest wielkimi ambicjami w kontekście wzmocnień. Do klubu dołączyli Robert Lewandowski, Andreas Christensen, Franck Kessie czy Raphinha, co z pewnością obciążyło budżet "Blaugrany". Być może to spowodowało, że mniejsze fundusze przeznaczono na komunikację medialną, czego efekty możemy podziwiać m.in. na Twitterze klubu.
Czytaj także:
![Robert Lewandowski](//static.prsa.pl/images/3a069547-2155-4f0c-9320-fbbdd85b6300.jpg)