Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
IAR
Tomasz Owsiński 16.09.2011

Internauci mają dość agresywnych reklam w sieci

Według raportu adStandard 2011, 29 procent z nich używa specjalnych programów, które pozwalają na całkowite zablokowanie reklam, a 57 procent internautów po prostu ich nie zauważa.
Zdjęcie ilustracyjneZdjęcie ilustracyjnesxc.hu

- Reklamy w sieci będą mniej agresywne - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej". "Sami marketingowcy przyznają, że odbiorcy mieli już dosyć".

Reklamodawcy, nie chcąc zrażać odbiorców, coraz częściej odchodzą od agresywnych banerów, których internauta nie może wyłączyć. Według Ilony Stachowicz z sieci ARBOnetwork, klientom coraz częściej zależy nie na tym, aby reklama rzucała się na internautę, lecz aby łagodnie go zachęcała. Najczęściej polega to na tym, ze zamiast zwykłych banerów pojawiają się reklamy coraz bardziej interaktywne, na przykład w postaci gier czy filmów, które mają skutecznie zwrócić uwagę na markę czy produkt.

IAR, to

tagi: IAR