Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
IAR
Michał Chodurski 27.07.2012

Co powinni zrobić klienci linii lotniczych OLT?

Rzeczniczka Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzta Cieloch radził klientom OLT Express, by jak najszybciej składali reklamacje.
Co powinni zrobić klienci linii lotniczych OLT?PAP/Jerzy Undro
Posłuchaj
  • Małgorzata Cierloch rzeczniczka Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi klientom OLT
Czytaj także

W radiowej Jedynce Małgorzata Cierloch dodaje, że Ci którzy zapłacili kartą, w razie trudności ze zwrotem pieniędzy przez OLT, mogą się zwrócić do banku który wydał kartę a bank powiniem zapłacić za niezrealizowana usługę.

Lotnicze linie OLT zawiesiły wszystkie loty, wstrzymana została też sprzedaż biletów. Kilka godzin wcześniej linie zawiesiły wszystkie loty obsługiwane przez turbośmigłowe samoloty ATR - mimo że jeszcze w środę przedstawiciele przewoźnika zapowiadali, że rejsy obsługiwane przez te samoloty zostaną zawieszone dopiero od 10 sierpnia.

W komunikacie na swojej stronie internetowej firma informuje, że wszystkim pasażerom, którzy kupilii bilety przysługuje prawo zwrotu pieniędzy. Jednak, jak pisze portal gazeta.pl, powodem nagłego wstrzymania rejsów mogą być kłopoty z płatnościami OLT Express wobec firm leasingujących samoloty.

W środę OLT Express ogłosił poważne cięcia w siatce połączeń krajowych. Od 11 sierpnia miało być zlikwidowanych 13 tras, a na kilku kolejnych miała być zmniejszona liczba rejsów. Do tej pory OLT Express obsługiwał 28 połączeń zagranicznych i 10 z polskimi miastami.

Zobacz galerię - dzień na zdjęciach>>>

mch