Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Petar Petrovic 24.10.2014

Spalony nadajnik należy zwrócić?

Firma ochroniarska żąda od słuchaczy zwrotu alarmowego nadajnika. Ci jednak nie mogą go oddać, bo urządzenie spłonęło w pożarze ich letniskowego domu. Janusz Weiss postarał się pogodzić obie strony.
Czy można domagać się zwrotu nadajnika, który spłonął wraz z domem?Czy można domagać się zwrotu nadajnika, który spłonął wraz z domem?Glow Images/East News
Posłuchaj
  • Spalony nadajnik należy zwrócić? (Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać/Jedynka)
Czytaj także

Krzysztof Lenart, radca prawny jeden z firm ochroniarskich, tłumaczył w audycji "Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać", że nie chodzi jedynie o sam nadajnik, ale o jego wartość. Prawnik przekonywał, że został on słuchaczce przekazany nieodpłatnie i firma nie chce ponosić strat z powodu jego utracenia. Dlatego zgodził się napisać do poszkodowanej list z wyjaśnieniem, że firma, którą reprezentuje nie upiera się przy zwrocie nadajnika, ale że oczekuje zapłaty jego wartości, czyli 400 złotych.

Janusz Weiss sprawdza. Wcześniejsze audycje >>>

Audycja "Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać" towarzyszy słuchaczom radiowej Jedynki codziennie od poniedziałku do piątku. O godz. 8.40 Janusz Weiss przedstawia temat, a o godz. 17.30 podsumowuje całodzienne działania, rozmawia z ekspertami i przedstawia wnioski.

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

pp, pg