Jedynka
Marta Grzymkowska
11.05.2016
Sklep zniszczył kartę płatniczą klienta...
Do Janusza Weissa zgłosił się słuchacz, który w dyskoncie spożywczym chciał zapłacić za zakupy kartą. Na ekranie kasy pojawił się jednak komunikat "proszę zatrzymać kartę".
Posłuchaj
-
Czy kierownik sklepu lub kasjer ma prawo zniszczyć kartę płatniczą klienta? (Wszystko, co chciałbyś.../Jedynka)
Czytaj także
- Kasjerka wezwała kierownika, kierownik przyszedł, nic nie opwiedział, o nic nie zapytał, tylko wyciągnął nożyczki i pociął kartę na drobne kawałeczki. Czy powinien tak zrobić? - pyta słuchacz.
Prowadzący postanowił sprawdzić, z czego wynikało to - na pozór szokujące - zachowanie kierownika sklepu i czy było ono zgodne z prawem.
***
Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać
Prowadzi: Janusz Weiss
Data emisji: 11.05.2016
Godzina emisji: 16.14
Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel.: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.
mg