Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Marta Grzymkowska 11.05.2016

Sklep zniszczył kartę płatniczą klienta...

Do Janusza Weissa zgłosił się słuchacz, który w dyskoncie spożywczym chciał zapłacić za zakupy kartą. Na ekranie kasy pojawił się jednak komunikat "proszę zatrzymać kartę".
Posłuchaj
  • Czy kierownik sklepu lub kasjer ma prawo zniszczyć kartę płatniczą klienta? (Wszystko, co chciałbyś.../Jedynka)
Czytaj także

- Kasjerka wezwała kierownika, kierownik przyszedł, nic nie opwiedział, o nic nie zapytał, tylko wyciągnął nożyczki i pociął kartę na drobne kawałeczki. Czy powinien tak zrobić? - pyta słuchacz.

Prowadzący postanowił sprawdzić, z czego wynikało to - na pozór szokujące - zachowanie kierownika sklepu i czy było ono zgodne z prawem.

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Data emisji: 11.05.2016

Godzina emisji: 16.14

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel.: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

mg