Wielu konsumentów, którzy zakupili Nexusa One, narzeka na urządzenie, które albo nie chce w ogóle przełączyć się na tryb 3G, albo co chwilę sam przełącza się pomiędzy sieciami 3G i EDGE.
Proszę czekać, za chwilę rozmowa
Kolejnym problemem jest opieszałość, z jaką Google realizuje wsparcie techniczne dla ciągle nowej usługi. Pomoc techniczna ze strony Google odbywa się jedynie za pomocą e-maila, a odpowiedź trwa do dwóch dni.
Brak pomocy technicznej przez telefon poważnie utrudnia komunikację. Niektórzy są tym tak zirytowani, że zwracają swoje Nexusy i kupują konkurencyjne telefony – podaje Chip.
Jeden użytkowników skarży się, że spędził półtorej godziny przy obsłudze klientów (tym razem producentów i dystrybutorów urządzenia).
Operatorzy nie wiedząc często, jak zaradzić problemom technicznym, po prostu sugerują, żeby zresetować telefon. Oczywiście nie przynosi to żadnego efektu – podaje Chip.
łk, Chip.pl