Daniel Obajtek: Orlen to nie tylko biznes, ale też bezpieczeństwo narodowe
Prezes Polskiego Agencji Prasowej zapytany o ten ruch Orlenu stwierdził, że jest to bardzo dobra inwestycja. - To jest bardzo cenne aktywo, bardzo potrzebne Orlenowi. Świetne narzędzie do rozwijania marketingu i sprzedaży - powiedział.
Gość Polskiego Radia 24 zaznaczył także, że media lokalne wchodzące w skład wydawnictwa Polska Press docierają do bardzo dużej liczby odbiorców. - Jeśli policzymy, łączny nakład wszystkich sprzedanych tytułów drukowanych przekracza sprzedaż najlepiej sprzedającego się dziennika "Fakt" - powiedział Wojciech Surmacz. Poza prasą drukowaną PKN Orlen stał się także właścicielem lokalnych portali internetowych. - 500 portali też robi wrażenie. Jest to około 20% rynku mediów lokalnych, jeżeli chodzi o portale - podsumował prezes PAP.