Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PR dla Zagranicy
Halina Ostas 12.10.2021

EXPO 2020 w Dubaju: polskie produkty są rozpoznawalne na rynku arabskim

Trwa Expo 2020 w Dubaju. Przełożona o rok z powodu pandemii COVID- 19 Wystawa Światowa jest niepowtarzalną okazją do promocji gospodarczej naszego kraju na arenie międzynarodowej. Jak podkreślają przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która koordynuje udział Polski w Expo, jest to wystawa wyjątkowa. Polska po raz pierwszy prezentuje tak kompleksowy program biznesowo-kulturalny.

Expo 2020 jest pierwszą Wystawą Światową zorganizowaną w kraju arabskim i według zapowiedzi organizatorów przejdzie do historii jako największe. Polska planuje kompleksowo promować potencjał gospodarczy i polskich przedsiębiorców.

Rynek Emiratów Arabskich to jest rynek autorytetu władzy i rekomendacji. Jest to również rynek, który jeszcze 10 lat temu przez polski biznes traktowany był po macoszemu.

Dzisiaj coraz więcej polskich przedsiębiorców próbuje inwestować na Bliskim Wschodzie.

- Trzeba jednak o tym pamiętać, że nie jest to łatwy rynek. Jednak przy odpowiedniej pomocy, kontaktach i wiedzy ryzyko się opłaci - mówi Małgorzata Panek- Kasińska, prezes MK Business Link. Rozmawiał z nią Joachim Ciecierski.