PR dla Zagranicy
Halina Ostas
12.10.2021
EXPO 2020 w Dubaju: polskie produkty są rozpoznawalne na rynku arabskim
Trwa Expo 2020 w Dubaju. Przełożona o rok z powodu pandemii COVID- 19 Wystawa Światowa jest niepowtarzalną okazją do promocji gospodarczej naszego kraju na arenie międzynarodowej. Jak podkreślają przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która koordynuje udział Polski w Expo, jest to wystawa wyjątkowa. Polska po raz pierwszy prezentuje tak kompleksowy program biznesowo-kulturalny.
Posłuchaj
-
Z Małgorzatą Panek - Kasińską, prezes MK Business Link, rozmawia Joachim Ciecierski [posłuchaj]
Czytaj także
Expo 2020 jest pierwszą Wystawą Światową zorganizowaną w kraju arabskim i według zapowiedzi organizatorów przejdzie do historii jako największe. Polska planuje kompleksowo promować potencjał gospodarczy i polskich przedsiębiorców.
Rynek Emiratów Arabskich to jest rynek autorytetu władzy i rekomendacji. Jest to również rynek, który jeszcze 10 lat temu przez polski biznes traktowany był po macoszemu.
Dzisiaj coraz więcej polskich przedsiębiorców próbuje inwestować na Bliskim Wschodzie.
- Trzeba jednak o tym pamiętać, że nie jest to łatwy rynek. Jednak przy odpowiedniej pomocy, kontaktach i wiedzy ryzyko się opłaci - mówi Małgorzata Panek- Kasińska, prezes MK Business Link. Rozmawiał z nią Joachim Ciecierski.