101 reklam, które musisz znać

Data publikacji: 09.01.2013 19:00
Ostatnia aktualizacja: 10.01.2013 12:33
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Agata Małkowska-Szozda
Agata Małkowska-Szozda, Autor - Andrzej Szozda/PR
W "Czterech porach roku" autorki książki o tym tytule opowiedzą, jak użyte w reklamach slogany weszły na stałe do języka polskiego.

Renata Gluza i Agata Małkowska-Szozda przygotowały album, który jest zbiorem najlepszych polskich reklam. Książka jest podsumowaniem dwóch dekad reklamy w Polsce i odpowiada na pytania - dlaczego: zupa była za słona, Łódka Bols się lała, Goździkową musiała rozboleć głowa i "prawie" zrobiło wielką różnicę.
Nasze studio odwiedzi też Ofelia Grzelińska - dziennikarka i podróżniczka, autorka książki "Mama dookoła świata", która przeprowadziła rozmowy z mamami z dziewięciu państw świata, m.in. Japonii, Indonezji, Chin, Armenii, o tym, jak w ich rodzinnych stronach kobiety dbają o siebie w czasie ciąży, jak przygotowują się do porodu, jak wracają do formy w okresie połogu, jak pielęgnują, wychowują i karmią swoje dzieci. Autorka swoją córkę urodziła w Nowej Zelandii.
Porównamy oferty bankowe i policzymy, wraz z Pawłem Majtkowskim - niezależnym analitykiem rynku, ile wyniesie rata kredytu.

Do słuchania czwartkowych "Czterech pór roku" po godz. 9 zaprasza Karolina Rożej.

cover
Odtwarzacz jest gotowy. Kliknij aby odtwarzać.