Świąteczny sygnał SOS

Data publikacji: 05.11.2013 21:00
Ostatnia aktualizacja: 06.11.2013 09:22
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Fragment plakatu kampanii "Świąteczny sygnał SOS”
Fragment plakatu kampanii "Świąteczny sygnał SOS”, Autor - mat. promocyjne
W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię "Świąteczny sygnał SOS”. Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.

"Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutkui tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS." - mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Akcja rozpocznie się 7 listopada, a zakończy 12 grudnia.
Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.
"Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka - Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować." mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki  zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor –Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań - Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi - Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi - Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji - Marzenie Zowczak oraz producentce - Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo-produkcyjnym  czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. "Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca" dodaje Katarzyna Olszewska.
Akcję zgodziła się objąć honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. Patronat medialny nad kampanią objął Program Pierwszy Polskiego Radia.

Hejnał z Wieży Mariackiej
Hejnał z Wieży Mariackiej
cover
Odtwarzacz jest gotowy. Kliknij aby odtwarzać.