- Do tej pory dzieci miały wpływ na zakup takich produktów jak serek, czekolada, słodycze czy zabawki. Teraz przenosi się to na ważniejsze rzeczy takie jak meble, wakacje a nawet wybór samochodu - mówi pani Katarzyna i dodaje, że prawie połowa matek przyznaje, że to właśnie dzieci współdecydują o tak poważnych zakupach.
Wpływ na rodziców mają już trzyletnie dzieci, ale ich rola w decydowaniu o rodzinnych zakupach znacznie rośnie po trzeciej, czwartej klasie szkoły podstawowej.
O tym, że coraz bardziej powszechny staje się na świecie dzieciocentryzm, a także o nowym pokoleniu nazywanym "pokoleniem jednorożców", w rozmowie Moniki Tarki i Roberta Kilena.
Tytuł audycji: Podwójne espresso
Prowadzi: Monika Tarka, Robert Kilen
Gość: Katarzyna Krzywicka-Zdunek (IQS)
Data emisji: 10.11.2016
Godzina emisji: 5.40
bk
Dzieci decydują o naszych zakupach - Jedynka - polskieradio.pl